tirsdag 8. juni 2010

Grøftekanter

blomst14[1]blomst15[1]

Endelig tror jeg at jeg har funnet en motivasjon og trimform som passer for meg. Jeg har startet et mitt lille prosjekt #enturomdagen. På twitter skriver jeg litt om hvordan det går. Målet er å gå en tur om dagen. Jeg sier ikke noe om lengden på turen, men det skal være en tur og ikke bare et ærend som allikevel må gjøres. Noen ganger har jeg med kamera, andre ganger ikke. Turene går langs veien, så det blir noen grøftekanter å titte på. Grøftekanter kan jo ha mange blomster, strå og småkryp som er spennende å fotografere!

7 kommentarer:

Gunhild sa...

Der la du lista omtrent akkurat der den skal være :) Inspirerende! Og god ide å ta med kamera. Kanskje jeg hiver meg med på #enturomdagen ?

Eva sa...

Det er en fin ide, og overkommelig at overholde. Jeg vil følge med på twitter (selvom jeg ikke så tit kommer der)

Margith sa...

Lyder som en dejlig beskæftigelse.

Snertne sneller og små nøster sa...

Smart måte å gjøre det på, så tar du ikke drepen på egen motivasjon :-) Og så blir det sikkert noen fine bilder på oss også ;-)

God tur da, og klem fra Siv

Unknown sa...

Rigtig god ide :-)

Siw sa...

Suverent! Det var slik jeg begynte! Alle store prestasjoner begynner i det små :) jeg krøp, så gikk, så løp jeg! God tur, og klem på deg :)

Marianne sa...

god ide! gleder meg til å se hvilke stemninger du klarer å fange på turene dine!

god tur!