fredag 16. april 2010

Blomsterarv

pledd5pledd

Dette gamle sengeteppet ligner litt på dem jeg ser mange lager i dag. Teppet er arvet, og blir brukt på gjestesenga her i huset. Tidligere syns jeg det kanskje ble litt mye farger og stoffvariasjoner, men nå syns jeg det er spennende, og jeg liker det veldig godt.

Jeg har gjort ferdig puta i bølger, men ble så lite fornøyd at jeg måtte finne noe glade farger i huset i form av sengeteppe. Tror jeg legger bort puta litt, og kommer tilbake til den når jeg har fått justert litt.

6 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

..Nydelig lappe-teppe..
Spennende farger og mønstre-helt klart en spenstig mix men bare suuper herlig i mine øyne:)

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Synes teppet er kjempeartig, spreke farger! Klem fra fru Strøm

Smått og Stort sa...

Det teppet var jo riktig til å bli glad av! Koselig med sånne arva ting.
Ha en fin dag-
hilsen Sissel

Unknown sa...

Jeg bliver glad , når jeg ser det tæppe :-)

Solfrid sa...

Så stili teppe! virkelig flink å sy du:)

Lappedamen sa...

Herlig teppe. Det varmer mitt lappehjerte å se et slikt teppe. Siden du har arvet det, lurer jeg på om du vet hvem som har laget det og hvor gammelt det er?