søndag 2. august 2009

Sommer, sol og strikking!

I helga kom sola tilbake etter mange dager med regn. Da var det bare en ting å gjøre og det var å komme seg ut, vet jo ikke hvor mange sommerdager vi får! Koste meg på terassen med kaffe, radio og strikketøy. Jeg har ikke den evnen lenger at jeg kan sitte i sola uten å holde på med noe, så da ble det til at jeg strikka ett par grytekluter. En omgang rett og en omgang med rett og vrang, deretter heklet jeg en kant rundt. Lagde dem i dobbelt garn for at de skulle bli gode og tykke. En herlig søndag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!
Det hørtes ut som en kjempekoselig helg! Og gryteklutene ble kjempelekre!
Vi har tilbragt siste feriehelgen i Trysil, det var flott vær der også.... :O)

Gleder meg til vi skal på strikkekafe.... :O)'

klem

Britaiskogen sa...

Gode, tykke grytekluter du har laget. Blir inspirert til å strikking og hekling midt på sommeren, selv om det er utenfor strikkesesongen..